0

Érvényesülés az orvosi eszközök, orvosi műszerek kiskereskedelmében

Érvényesülés az orvosi eszközök, orvosi műszerek kiskereskedelmében

Mint a kereskedelem sok más területén, az orvosi eszközök és kellékek ágazatában is nagy a piaci verseny. Hogy mivel is tudja felvenni a versenyt egy viszonylag új cég ebben az erős mezőnyben, amit többnyire évtizedes múlttal bíró vállalatok uralnak? A bűvös kulcsszavak: minőségi termékek és szolgáltatások, pontosság és precizitás, ügyfélközpontú gondolkodásmód.

A Kisalföld szívében működő, dinamikusan fejlődő Eumedical Kft. szemszögéből mutatjuk be, mik azok fontos szempontok, melyekkel elégedett ügyfeleket, partnereket nyerhetünk.

Az Eumedical fontosnak tartja, hogy kövesse az orvostechnikai eszközök fejlődését. A korszerű eszközök megkönnyítik az orvosok munkáját, valamint a páciensek kényelmetlenségeit is jelentősen megkönnyíthetik. Ennek biztosításához fontos a nagy múltú nyugat-európai beszállítókkal való kiegyensúlyozott partneri viszony kiépítése. Az ilyen gyártó cégek világhírnevet szereztek már maguknak csúcsminőségű orvosi eszközeikkel, így kiskereskedőként is garantálható a csúcsminőség és a rövid beszerzési idő. Ennek fő oka, hogy évtizedek alatt felépített és kiérdemelt hírnevüket, vezető szerepüket a továbbiakban is szeretnék megőrizni.

Amit kiskereskedőként teljesen saját erőből tehetünk hozzá az elismertségünkhöz: magas szintű szakmai hozzáértés és különféle szolgáltatások, melyek a vásárló kényelmét szolgálják. Ide tartoznak például a teljes körű garanciaszolgáltatások és a szervizelés, az orvosi műszerek időszakos kötelező felülvizsgálatának lebonyolítása, de akár olyan apró dolgok is, mint a segítőkész és gyorsreagálású ügyfélszolgálat, mely segítséget nyújt az ügyfél igényeinek legmegfelelőbb műszer kiválasztásában is. Sőt, az ügyfelek gyakran igénylik a megvásárolt termék beüzemelését, valamint az eszköz használatának betanítását is, melyet tapasztalt, magasan képzett kollégákkal biztosíthatunk.

Az elégedett ügyfél a legjobb „ingyen” marketing. Ha az ügyfél elégedett, általában törzsvásárlóvá is válik, aminek köszönhetően további kedvezményekben részesülhet.

Ebben a piaci helyzetben a bizalom és hírnév felépítéséhez hosszú meredek kaptató vezet, ahol egy nagyobb botlás könnyedén visszavethet a mélybe.

Iktatva: Egészségügyi

Írj most.

Küldés
SKALA.hu: Bolt - Üzlet - Vásárlás Tippek
2011